nedjelja, 3. siječnja 2016.

Ponovno zajedno..


Znam.. dugo me nije bilo,toliko dugo,čini se kao vječnost.Moj mir i radost nestali su onoga dana kada sam iznenada izgubila svoju majku,moj svijet se potpuno srušio u trenutku.
Kada čovjek doživi takav gubitak tu nema riječi,nema smisla  niti bilo kakve utjehe,tuga tako snažno obuzima ,ona nema rok trajanja,ona je tu a sa njom se učite suživjeti,onako svaki dan,svaki dan..



Ipak ne bih u tužnom tonu,moja mama ne bi tako željela, iako dok vam ovo sve pišem ne vidim tipkovnicu od suza,brišem ih i sjetim se da imam vas,moje drage čitatetelje koji ste mi se rado javljali,brinuli i slali divne riječi utjehe..hvala vam neizmjerno.Zbog vas me eto ponovno tu,ponovno zajedno i ponovno krećemo u godini Novoj sa onim malim,lijepim stvarima koje život ipak čine ljepšim.



Usprkos svemu naš dom je i ove godine zasjao u blagdanskom ruhu,trudila sam se dati sve od sebe da život mora dalje,ma koliko bilo teško..slike će vam reći sve.


Nadam se da ste imali lijepe blagdane,nekada je toliko malo potrebno za sreću uz sebi najdraže.
Možda zvuči isprazno ali istinski je bitno pokazati svojim voljenima koliko su vam bitni dok su kraj vas,reći volim te,značiš ili jednostavno nekoga zagrliti ne procjenjivo je,život je tako nepredvidljiv..zahvalna sam mojoj majci na svemu,sve bih dala da ju mogu zagrliti još jednom,čuti joj glas..ipak zahvalna sam jer  sam imala priliku reći joj" volim te mama" u našem zadnjem razgovoru,niti ne znajući da nam je to posljednje..





Nadam se da me razumijete zašto me ovako dugo nije bilo,tuga je uzela danak,ipak,u svoj svojoj tuzi sretna sam što smo ponovno zajedno,idem dalje i kažem sve je ovo život i suze,i smjeh i bol i sjećanje i ovo sada..želim vam sve najljepše u Novoj godini!

Broj komentara: 26:

  1. I ja tebi želim sve najbolje u novoj godini, draga Nely. Žao mi je radi tvog gubitka. Pogotovo me utuku takvi nenadani događaji, kad se čovjek ne stigne pripremiti psihički, pa puno toga ostane neizrečenog, nedorađenog, kaješ se poslije "što nisam"...
    Tvoj dom je lijep, prekrasan, isto kao i tvoja duša.
    Puno te pozdravljam
    P.s. Svaki put kad pogledam svoju hortenziju, sjetim se tebe

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Nely,dijelim tugu sa tobom, znam kako ti je. Sama si rekla, sve je to zivot. Nema ti druge, podigni se moras naprijed. Na drugu stranu, bas sam se obradovala kad sam videla tvoj novi post.Falila si nam. Fotogafije su predivne, to je to sto nam je nadostajalo.
    Dobrodosla.Uz zelju da vam ova godina i svaka naredna donese samo dobog. Od mene puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  3. iznenadna sreca je preplavila nas dom...vratila si se...zivot je radost i tuga ,satkana od secanja...i na beogradskih minus osam,u nasim srcima je toplo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Nely,

    zaista sam se nemalo broj puta upitala gdje si i što je s tobom i moram reći da sam slutila da se ovako nešto i dogodilo. Da je barem to ostala samo slutnja. Svatko tko izgubi roditelja, ma bilo kog voljenog zna da svo vrijeme svijeta ne bi bilo dostatno za dostojan oproštaj od njega. Ono što ti zasigurno imaš su divne uspomene na tvoju majku i one će s vremenom potisnuti bol. Ne potpuno, ali bit će bolje. Vidjet ćeš. Svako dobro želim tebi i tvojoj obitelji i da napišeš još mnogo divnih postova i počastiš nas još divnijim fotografijama svoga doma. Lijepo te pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpuno te razumijem jer sam prošla isto u protekloj godini. Čitajući tvoje riječi potekle su mi suze jer i ja uvijek kažem: eh da mi je još jednom čuti tatu , zagrliti ga i reći mu volim te. No život nas tjera ići dalje. Sretna Nova!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi je žao... Zaista...
    Sve nas to čeka jednog dana, a da budem iskrena, ni sama ne znam kako ću se sa tim nositi, ali se ipak tešim onim da sve što se deli raste, a samo tuga postaje manja.
    Ne bi bilo logično očekivati da se sutradan sve vrati na svoje, treba vremena, ljudi smo... Nije to tako jednostavno, ali malo-pomalo, uz blog, uz nas i zanimacije po kući, eventualno neki novi hobi, vreme će ti brže prolaziti.
    Želim ti srećnu Novu godinu i sve praznike koje slavite u kući i da ova godina bude mnogo, mnogo, bolja nego prethodna. Ipak smo mi kao porodica, tu smo jedni za druge, ma kako to besmisleno zvučalo. Uz tebe smo, pa kad ti bude trebalo društvo, znaš gde možeš da nas nađeš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljepa moja tako si me obradovala novim postom,iako znam da ti nije bilo lako. Tvoj/vas dom odise toplinom i ljubavlju kao i uvijek. Nedostajali si nam . Jos jednom sve najbolje vam zelim u Novoj Godini. Veliki zagrljaj ti saljem <3

    OdgovoriIzbriši
  8. How sad to hear you lost your mother, I am so sorry you had a terrible time. For you and your family my deepest sympathies, I hope your memories will give you the courage to go on.

    Sending many hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful Photos! Happy new Year:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Drama moja Nely, koliko sam puta došla na tvoj blog, pogledala, dali sam nešto propustila, mislila na tebe i duboko imala neku slutnju, da nije sve u redu kod tebe. Žao mi je. Razumijem te, imaš sad težke trenutke, žalost dolazi i odlazi u velikim valovima, skoro da te utopi ponekad, pa onda ode i kao, da je sve u redu...al opet, iznenada, samo kad bi pogledali neku ružu, ili tanjir..opet dođe, veliki val, koji zalije čitavu dušu sa tugom...Godine prolaze i valovi su sve poredkiji, ali nikad ne prestanu. Ali nisi sama, ovde smo, šaljemo ti ljubav i dobre misli. Hvala, da si se vratila :) Objem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da si ponovo sa nama, svaki kutak doma odise lepotom tvoje duse. Neka ova godina nezno zaceli tvoje srce, znam da je potrebno vreme za sve, saljem ti poljupce...

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Nelice, primi moje saučešće! Točno znam o čemu pišeš, evo prošlo je 2,5 godine otkako mi je umro tata, a ne prođe ni dan da ga se ne sjetim i da mi ne nedostaje.
    Nadam se da ćeš se u ovoj godini više družiti s nama, jer obožavam tvoje fotke i kreativnost, te kako od sitnica napraviš efektne dekoracije.

    Sve najbolje u 2016!

    OdgovoriIzbriši
  13. Šta da ti pišem, volela bih da zagrljene pričamo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh Nely, I'm so sorry to hear about your beloved mother. You must be very sad right now, but she will always be with you in spirit. I lost my mom eight years ago on New Years Day. I think of her often, especially around the holidays. Your red plaid table cloth is so pretty with the white cup and the red berries. I just love the splashes of red you have in your kitchen, and those nuts look like chestnuts to me. :)

    I am thinking of you, dear Nely, and sending thoughts of comfort and love.

    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  15. Neka si nam se vratila; uza sve što se dogodi, mi koji ostajemo moramo dalje. To je život i to je posve prirodno. Moj tata je umro kad mi je bilo samo 23 i znam kakav je to šok. Fizički, roditelja nema, ali, vidjeti ćeš, biti će uvijek prisutni. Želim vam svako dobro u Novoj.

    OdgovoriIzbriši
  16. So deeply sorry for the loss of your mother Nelly! Wish you strengh and love in your hearts.
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  17. Nelyce, kao prvo primi moje saučešće jer znam koliko ti je teško, ali, kao što i sama kažeš, život mora da ide dalje a sigurna sam da i tvoja mama to isto želi za tebe.....kažu, vreme leči sve, nije tačno ali tokom vremena naučimo da živimo sa tim bolom..mama je samo jedna. Njoj neka je laka zemlja a tebi želim da ova Godina donese mnogo lepih i srećnih trenutaka.

    OdgovoriIzbriši
  18. Poštovana Nelice, primite moje duboko saučešće.... svako od nas je izgubio neko drago biće.... saosećam sa Vama.... niste sami napred se mora, treba , toliko ljudi Vam je napisalo da nedostajete ...željno isčekujući kad se te se javiti Vašom lepom pričom, sjajniim fotografijama, utkali ste sve ove godine toplotu, dobrotu, lepotu u svakom smislu...beskrajno Vam hvala na svemu,,idemo dalje...

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga, jako mi je žao zbog tvog velikog gubitka. Mislim na tebe i šaljem ti bezbroj zagrljaja

    OdgovoriIzbriši
  20. Nely, I am so sorry for the loss of your mother. Wishing you much love and strength. I know how hard it is. I enjoy coming to visit your beautiful blog and have missed you very much! Angela

    OdgovoriIzbriši
  21. DA schaut schon ein wenig der FRÜHLING aus dem POST
    und ROSA liebe ich....

    ich wünsche dir noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdgovoriIzbriši
  22. Baš ste me obradovali povratkom na blog. Tužne dane teško je prebroditi , gubitak voljene majke je ogroman,ali Vam želim snage sa se izdignete i pronađete volje za dalje ... Sretno Vam

    OdgovoriIzbriši
  23. Žao mi je zbog gubitka tvoje mame, mogu samo zamisliti kako je teško, ali čovjek jednostavno mora dalje sa svojom boli. Želim da ti 2016. donese mir i zdravlje!

    OdgovoriIzbriši
  24. Zdjęcia zapierające dech w piersiach.... Jestem zachwycona! :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Moje saucesce, tuga je prevelika izgubiti nekoga tako bliskog, ali moramo se uciti zivjeti i s njom :(( , vrijeme lijeci sve rane! svakako ste mi uljepsala dan svojim povratkom ! Zelim Vam obilje mira i blagoslova u novoj godini













    OdgovoriIzbriši
  26. Kaže se dok žive u nama tu su s nama i doo smo živi biti će s nama, a ovaj blog nam doďe i kao mali idpušni ventil zar ne
    Ne daj se mila jer ni tuga ne traje vječno znaš...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...