ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

U vrtu...

Protekli vikend vrijeme me stavilo u dilemu da li je to proljeće na pragu,ili što? temperature su bile visoke iznad prosjeka za ovo doba godine ali  nakon onih prethodnih dana sivila,hladnoće ovo je bila stvarno promjena,ali i odlična prilika za malo izdekorirati vrt,iako je pomalo bilo  konfuzno  stavljati božićni dekor na +20 C
Kao i svake godine tako i ove i vrt je obavezno uređen u blagdanskom ruhu....moj dragi došao je na ideju ukrase izraditi iz starih drvenih daščica,nimalo lak posao ali ukrasi su se savršeno uklopili u cijeli vrtni ambijent,i krase grmove,grane drveća,i prelijepi su detalji...
Volim ukrašavanje vrta , time razbijam zimsku monotoniju,jer ako nešto ne volim to je monotonost,a zima pogotovo bez snijega,nije baš doba u kome uživam...
Nakon što se sve vani uredilo fino je bilo osvježiti se narom,inače njega najviše i volim jesti vani,jer zbog njegovog soka pri načinjanju kuća zna izgledati kao bojno polje,stoga bio je pravi užitak guštati u lijepom vremenu,voću i dekoru...


34 komentara:

  1. Vrt vam je caroban,krasne ideje i ukrasi napravljeni od drveta,vas dvoje ste veoma skladan i kreativan par,kao i uvijek si me odusevila fotografijama vaseg vrta koje sam uzivala gledajuci i naravno citajuci post.A nar volim iako ga nejedem cesto :)Predivno ti sve moja Nelice :) <3 Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram ti jos reci kucica za pticice je divna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti Selma,baš mi je drago da ti se svidjelo ovo sve...i imaš pozdrave od nas dvoje,radnog tandema!

    OdgovoriIzbriši
  4. Imas zlatnog muza koji prati tvoje ideje,a to je prava sreca:))Vrt ti je dobio krasne ukrase,a znam da mu nije bilo ni malo lako izraditi ih!Uzivajte u ovoj lepoti koju ste stvorili,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. U tvom vrtu se uvijek nađu prekrasni i unikatni detalji. Odlično ste udahnuli novi život daščicama

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam puno na lijepim riječima,je zaista puno znači imati kreativca kraj sebe,mene nije lako pratiti haha..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. ...dajes mi elana sa svojim postovima,odmah dobijem volju za nesto novo,fantasticno uradjeno i ovaj put,imate zlatne ruke....pozdrav vam leti iz Holandije....

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedan dio vrta ti je pociglan, ma predivno, uz sve ostalo i drvene ukrase izgleda bajkovito:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala naldor,..dunja e baš mi je drago da ti je bilo inspirativno,i tebi veliki pozdrav leti...Biljo je dio vrta je pod ciglom,i ona sada mijenja boju pod zimskom vlagom i daje specifični izgled vrtu..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo si Nely ukrasila vrt, a posebno mi se sviđaju ovi drveni ukrasi - prekrasni su!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vaš vrt je predivan! Dođe mi da valjda sate provedem u njemu i pogledam ... preokrenem svaku sitnicu koju sam ovdje vidjela. Drveni ukrasi su pun pogodak i daju dodatnu toplinu uređenju.
    Uživajte u ovom bajkovitom ambijentu.

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasan vrt! Ukrasni od drva svu se savršeno uklopilo!:)
    Pozdravić:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam najljepše svima na lijepim riječima,vrt smatramo produžetkom doma,tako ga u maniri lijepog doma i uređujemo:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako ste lijepo uredili vrt. Znam da to i nije lak posao sada u ovo godišnje doba ali tvoji detalji i ovi drveni ukrasi dali su mu poseban šarm i svježinu koja možda nedostaje bez boja cvijeća. Prelijepo. Ja bi stalno virila kroz prozor i uživala.
    Hvala na posjetu mom blogu i lijepom komentaru.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala najljepše draga Karmen,zaista cvijeće fali,ali se nadomjesti detaljima,a prozori mi jesu prema vrtu tako da zaista stalno gledam na njega..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek se na tvom blogu osjećam kao u nekoj bajci, jer kod tebe sve to predivno izgleda: kolači koje radiš, ambijent i dekoracija prostora, sam prostor, evo sad i vrt. Mogu ja ukrašavati vrt koliko hoću kad je velik i pomalo nakaradan.. Zato uživam u tvojim fotografijama i riječima.. :))

    OdgovoriIzbriši
  17. kao iz bajke. predivno. 'ukrast' ću koji detalj za svoj balkon! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Bilo mi je lijepo setati tvojim vrtom.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ukrasi su jedinstveni i predobri! Svaka čast mužu na ideji i izvedbi, dali su vrtu dašak božićne čarolije! šteta što je ovakvo vrijeme i dodajem da od zime bez snjega, najviše mrzim toplu zimu! Ipak, u tvom vrtu je bez obzira na vremenske uvjete uvijek jako, jako lijepo <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam najljepše svima na divnim riječima,drago mi je da vam se dopala ideja ukrašavanja vrta,i naravno drago mi je ako nekome posluži...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. Tvoj vrt me ostavlja bez daha!! Sve mi tako divno izgleda, ja bi najradije spavala u njemu! Ovaj drveni stol s plavim nogicama me posebno oduševio! Sad mi dođe pravo krivo što imam stan, a ne kuću i svoju baštu :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Uvijek je lijepo prošetati tvojim vrtom, kao i kućom, svaka vam čast na trudu i idejama :)

    OdgovoriIzbriši
  23. I ja bih satima šetala tvojim vrtom i meditirala... odlična ideja ukrasiti vrt drvenim detaljima, stvarno izgleda prekrasno!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam najljepše svima,drago mi je da vam je prijala šetnja vrtom...pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  25. Super su mi ukrasi izrađeni od drva, vjerujem da nije lagan posao, ali je baš originalno. Originalan je i cijeli vrt, baš si ga lijepo uredila, toliko krasnih detalja !
    Sa narom je i kod mene isti problem kod otvaranja :), ali mi je isto tako jako drag i ukusan.

    OdgovoriIzbriši
  26. ... uopće se neću truditi pisati komentare ispod starih postova, svaki potakne neke druge osjećaje oduševljenja i uživancije ...
    ... kako nemam naviku pratiti blogove kao sljedbenik, nego ih progooglam pa iskoristim tuđu desnu traku, rijetko doletim ovdje ...
    ... zato se svaki put osjećam kao da sam isponova otkrila neki začarani vrt i lagano prolazim kroz tjedne i pratim kako se mijenjalo godišnje doba, koji plodovi su bili na tapeti, koje slastice, što se novoga našlo u uređenju ...
    ... blesavo je reći, ali sve fotke izgledaju tako svjetski, a djeluju tako domaće, milina ...
    ... vjerujem da ugođaj koji stvaraš svojim rukama i uz podršku svojih ukućana blagotvorno djeluju i na vas i na vaše goste ...
    ... neka vam vječno bude ovako lijepo i plodno i neodoljivo za gledati, uživati i živjeti ...
    ... ja ću se dotad nadati svojoj kućici u cvijeću i maštati o vrtu, prozorima, verandi i bojama kojima bih se okružila ...
    ... hvala što dijeliš svoj dom i vrt s nama :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Kod tebe je svaki detalj osmisljen... Sve izgleda bas kao iz mojih omiljenih casopisa o bastovanstvu. Kako sve stizes? Prelepo!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  28. vrijedan ti je dragi, jako mi se sviđaju repatice!!

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vam najljepše svakoj posebno od vas,drago mi je da su vam se svidjele drvenarije,veliki posao je bio,ali zaista su odeševile kao dekor...Marija posebno se zahvaljujem na ovako divnom komentaru i riječima,zaista toliko me razveselio i uljepšao dan i zaista poticajno djelovao na mene u najpozitivnijem smislu..veliko,veliko hvala...Miki vjeruj trudim se dobro organizirati oko svega,ali bez mojih pomagača,ukućana ništa ovo ne bi bilo lako ostvarivo,i sve je lakše jer dijelimo poslove..veliko ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  30. Carolija ljepote, jednostavnosti i uzivanja.. a rado bi ti se pridruzila na gustiranje nara i meni je to omiljena vockica .. njezni kuslec Nelyc !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...