četvrtak, 19. svibnja 2011.

Jutarnja šetnja vrtom...

Najomiljeniji trenutak  mi je jutarnja šetnja vrtom,želim vas povesti u obilazak...jutarnju tišinu prekida jedino cvrkut ptičica,a vrt poseban u svojoj ljepoti okupan prvim zraka sunca,orošenim biljkama koje se lagano bude...jedinstven prizor kojeg bi željela svaki puta zaustaviti da što duže traje,....sve to traje kratko do kretanja buke automobila,dječije vike pri odlasku u školu i zvukova užurbanog grada...

Broj komentara: 18:

  1. tvoj vrt je mesto iz bajke!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa Jelenom:)

    Pusa i sunčani pozdrav s mora.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravo mesto za uživanje :D!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan ti je vrt! Zmijetila sam i lopoče, obožavam ih!Sigurno je ovo tvoje omiljeno mjesto, idealno za meditaciju i opuštanje! Pozzz!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrt je predivan, voljela bih i ja da smo kavicu mogle popiti kod tebe, baš smiruje svo to zelenilo i naravno opušta...Pozdrav i uživaj te se sjeti nas kad meditiraš. :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na divnom obilsaku ,bas sam uzivala :) Krasne ruze kod nas jos nisu procvijetale ali uskoro ce :)Tvoj vrt je krasna,prekrasan :)Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam najljepše,zaista mi je on omiljeno mjesto,mala oaza...tek sada počinje njegov pravi uzlet a svakim danom postaje sve ljepši vrt:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepa šetnja kroz tvoj lijepi vrt, i u pravu si - najljepša je jutarnja šetnja vrtom!
    Uživaj Nely u svakom cvijetu, u svakoj travki i u svemu oko sebe!

    OdgovoriIzbriši
  9. boze kako sve izgleda nestvarno i divno...priroda koja se budi sa kapima rose po liscu i cvecu.eh,ja to na mojim biljkama u saksijama na terasi ne mogu da vidim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam najljepše draga poezija s mora zaista to i radim uživam u svemu tome...tajanstvena evo barem preko sličica uživaj kod mene..veliki vam pozdrav leti!

    OdgovoriIzbriši
  11. ...evo ja sam večeras "prošetala" tvojim vrtom....meni je ovo bio praznika za oči i melem za dušu. Vridilo je svratit u tvoj kutak :) :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme, kako je ovo predivno....I to još ujutro prošetati po ovakvom magical mjestu :) :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful images and garden impressions!
    Hugs,
    Yvonne

    OdgovoriIzbriši
  14. Je si li ti već nas zvala na kavu?Jesi?Ok,mjesto znam,još reci vrijeme i bit ću točna...o da,bit ću!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tnx Ivonne kiss!...Tajči zovem i čekam,čekam...hvala ti Dašo pozz!

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga moja Nely, tvoj me vrt uvijek iznova i iznova fascinira, ima zbilja nevjerojatnu dušu i vjerujem da ti predstavlja pravu oazu mira i zadovoljstva... joj, koji savršen način za početak dana, jutarnja uživancija u njegovu zelenilu i mirisima:))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...