subota, 19. ožujka 2011.

Cvjetna stolica...

Svake godine osmišljavam što bih mogla dodati u vrt kao detalj a da se lijepo uklopi sa ostatkom ambijenta,da bude originalno i jednostavno.Tako sam prošlog proljeća za vrt osmislila i izradila cvjetnu stolicu.Poslužila mi je stara stolica kojoj je vraćen novi život.Stolici sam prvo otklonila puknuti srednji dio,tj.sjedalicu,iskrojeni dio nepropusne folije čavlićima sam pričvrstila za stolicu,na foliji izbušila rupice radi odvodnje vode,a zatim u tankom sloju stavila krupniji pijesak kao drenažu,na to sloj vrtne zemlje pomiješan sa sitnim pijeskom i najzad posadila biljčice uglavnom sedume,čuvarkuće,mini maćuhice..sve sam dobro obložila mahovinom i zalijevala redovno kada nema kiše.Stolica je i dan danas prekrasan detalj u našem vrtu,biljčice na njoj uspješno rastu ,a vole je i pokoji pužići koji ju obiđu da vide što je na njoj...vrtna idila je bila i nastavlja se i ove godine.....

Broj komentara: 25:

  1. Vrt ti je kao iz bajke, zaista sam ostala zapanjena koliko to lijepo izgleda. Vidi se da ulažeš puno truda u njega, a stolica me oduševila!! Hehe s obzirom da si mi blizu, pozivam se sama na kavu u vrtu:) PUSA

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo se zove originalnost u vrtu i nimalo ne sumljam da će ideje nedostajati i ove godine.Predivno,upravo tako,bajkovito:)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti draga LadyA,bilo bi mi drago kada bi srknule kavicu u vrtu i to kada vrt bude u punom cvatu,pusu ti šaljem,također Ivonice hvala i tebi znam da si i ti veliki kreativac i zaljubljenik u vrt i cvijeće,vjerujem da će i kod tebe biti pravi mali raj...veliki pozdrav i pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična i jako lijepa i kreativna ideja za uređenje skrivenih kutaka vrta, sviđa mi se!
    Ugodan vikend i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala draga Zondra,također ugodan i lijep vikend i tebi želim!

    OdgovoriIzbriši
  6. stolica je prekrasna... jednog dana kad ću imati vrt, svakako ću si je napraviti... :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim te tvoje vrtne idile.. bravo Nely, primi moj srdacan pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih živjela u njemu!Predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasan i zanimljiv vrtni kutak...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam najljepše,moj vrt je meni stvarno najdraži kutak...velika vam pusa svima leti!

    OdgovoriIzbriši
  11. lipa moja...koliko god puta san vidila ove slije....svaki put me ponovo oduševe....ti ka da živiš u raju....prelipo ti je nelicy moja <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastična ideja, predivan efekat daje u vrtu :D!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam puno..sve vas najljepše pozdravljam:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantastična ideja i odličan blog!! Evo me među sljedbenicima, a sada idem na miru pogledati stare postove...

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh hvala ti draga eda dobro mi došla...pusa!

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakav prekrasan vrt.. Da bar ja jednog dana imam jedan upola lijep ko tvoj :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljubomorko sam,jer je sve bajkovito i prekokrasno!!

    OdgovoriIzbriši
  18. draga nelyce mogu se pdpisati pod sve ove komentare,prekrasan ti je vrt,predivno i raznovrsno cvijece i puno,puno truda ulozeno,a stolica me odusevila prekrasna je to je stvarno odlicna ideja koju cu i ja posuditi u mom malom dvoristu,nazalost ja nemam toliko puno krasnog cvijeca kao ti iako obozavam cvijece pusa mila

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala ti Selma,drago mi je ako ti se ideja svidjela i pogotovo ako ju budeš iskoristila to mi je još draže...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. Vrt ti je prekrasan,jako lep odlicno osmisljen,jako mi se svidja.

    OdgovoriIzbriši
  21. ...draga moja,moja stolica je u punom cvatu jos uvijek,odmah sam je napravila cim sam vidjela ovu tvopju,znas i sama....ljubim,tvoja dunja

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...